-
Blz. 1
Beleidsevaluatie - 2021
-
Blz. 2
Jaarrekening 2021
-
Blz. 3
Beleidsevaluatie
-
Blz. 4
Ruimte voor een vlinder: een goed ontsloten en groene woon-werkgemeente tussen Leie en Schelde
-
Blz. 5
Globale evaluatie
-
Blz. 6
Dynamische dorpskernen: kwaliteitsvol verdichten
-
Blz. 7
Actieplannen
-
Blz. 8
PA1-01 Een gemeente waar het voor iedereen goed is om te wonen
-
Blz. 9
PA1-02 De lokale handel stimuleren
-
Blz. 10
In cijfers
-
Blz. 11
Leefbare buitengebieden
-
Blz. 12
Actieplannen
-
Blz. 13
PA2-01 De open ruimte behouden
-
Blz. 14
PA2-02 Het creëren van een toegankelijk groenblauw netwerk
-
Blz. 15
PA2-03 De land-en tuinbouw leefbaar houden
-
Blz. 16
Nazareth-Eke vormt een samenhangend kwalitatief ruimtelijk geheel
-
Blz. 17
Actieplannen
-
Blz. 18
PA3-01 De barrièrewerking van grote verkeersinfrastructuren verzachten
-
Blz. 19
Duurzaam mobiel
-
Blz. 20
Globale evaluatie
-
Blz. 21
Voorrang geven aan de duurzame weggebruiker
-
Blz. 22
Actieplannen
-
Blz. 23
PB1-01 Voorrang geven aan voetgangers en fietsers
-
Blz. 24
PB1-02 Voorrang geven aan het openbaar vervoer
-
Blz. 25
Slim en veilig op weg
-
Blz. 26
Actieplannen
-
Blz. 27
PB2-01 Gedeelde mobiliteit faciliteren
-
Blz. 28
PB2-02 De weginfrastructuur vernieuwen
-
Blz. 29
PB2-03 Focus op een slimme en veilige weginrichting
-
Blz. 30
PB2-04 Veiligheid realiseren via gedeelde verantwoordelijkheid en handhaving
-
Blz. 31
Een schone gemeente
-
Blz. 32
Globale evaluatie
-
Blz. 33
Nazareth afvalarm: we zetten het milieu niet in de zak
-
Blz. 34
Actieplannen
-
Blz. 35
PC1-01 Afval voorkomen
-
Blz. 36
PC1-02 Afval op de juiste plaats
-
Blz. 37
PC1-03 Zwerfvuil aanpakken
-
Blz. 38
Nazareth: zuiver water
-
Blz. 39
Actieplannen
-
Blz. 40
PC2-01 De grond ontharden
-
Blz. 41
PC2-02 De zuiveringsgraad verhogen
-
Blz. 42
Nazareth: CO2 neutraal tegen 2042
-
Blz. 43
Actieplannen
-
Blz. 44
PC3-01 Het SEAP actieplan evalueren, opvolgen en uitvoeren
-
Blz. 45
PC3-02 Bijdragen aan betaalbare en duurzame energie
-
Blz. 46
Prikkelen tot verbinding en ontmoeting
-
Blz. 47
Globale evaluatie
-
Blz. 48
Ruimte voor ontmoeting en verbinding
-
Blz. 49
Actieplannen
-
Blz. 50
PD1-01 Zorgen voor functioneel gespecialiseerde, eigentijdse en duurzame infrastructuur
-
Blz. 51
PD1-02 Informele en toegankelijke ontmoeting tussen mensen mogelijk maken
-
Blz. 52
Iedereen prikkelen tot beleving
-
Blz. 53
Actieplannen
-
Blz. 54
PD2-01 Bestendigen en structureel verankeren van het lokaal erfgoed
-
Blz. 55
PD2-02 Duidelijke, eenvoudige en gelijkvormige reglementen en procedures
-
Blz. 56
PD2-03 Het uitbouwen van een complementair en toegankelijk vrijetijdsaanbod
-
Blz. 57
PD2-04 Inwoners en organisaties prikkelen voor een gezonde levensstijl
-
Blz. 58
Iedereen prikkelen voor een warm Nazareth
-
Blz. 59
Actieplannen
-
Blz. 60
PD3-01 Eenzaamheid tegengaan
-
Blz. 61
PD3-02 Een leeftijdsvriendelijke gemeente worden
-
Blz. 62
PD3-03 Wel-zijn in Nazareth
-
Blz. 63
PD3-04 Werken aan betrokken, veilige en zorgzame buurten
-
Blz. 64
PD3-05 Meer realiseren door samen te werken met partners
-
Blz. 65
In cijfers: ontvangsten en uitgaven vaccinatiecampagne
-
Blz. 66
Iedereen prikkelen tot groei en ontwikkeling
-
Blz. 67
Actieplannen
-
Blz. 68
PD4-01 Kwaliteitsvolle opvang voor kinderen van alle leeftijden
-
Blz. 69
PD4-02 Een toekomst gerichte visie op onderwijs dat kinderen stimuleert, enthousiasmeert en ontwikkelt.
-
Blz. 70
Het lokaal bestuur: inspireren door het goede voorbeeld te geven
-
Blz. 71
Globale evaluatie
-
Blz. 72
Een positieve organisatie: iedereen is fier en betrokken, iedereen werkt samen, iedereen is nodig
-
Blz. 73
Actieplannen
-
Blz. 74
PE1-01 Ons HRM-beleid: iedereen is nodig en weet zich gewaardeerd
-
Blz. 75
PE1-02 Proactief, positief en toegankelijk communiceren
-
Blz. 76
Film over Nazareth
-
Blz. 77
Zegget ne keer: van participatie tot cocreatie
-
Blz. 78
Actieplannen
-
Blz. 79
PE2-01 De volledige participatieladder voor iedereen: burgers, wijken, adviesraden, raadsleden
-
Blz. 80
PE2-02 Een groen, veilig, net en warm Nazareth als een verantwoordelijkheid van iedereen
-
Blz. 81
De hulp- en dienstverlening: rechtlijnig en betrokken
-
Blz. 82
Actieplannen
-
Blz. 83
PE3-01 Ontwikkelen en implementeren van een nieuw dienstverleningsmodel: op maat en voor iedereen
-
Blz. 84
PE3-02 Tegen 2025 is Nazareth een papierloze en cashloze organisatie
-
Blz. 85
PE3-03 Organisatiebeheersing en - ontwikkeling: integraal en lean
-
Blz. 86
Doe de SDG-toets
-
Blz. 87
Actieplannen
-
Blz. 88
PE4-01 De SDG's bekendmaken
-
Blz. 89
PE4-02 Kaders uitwerken om de SDG's te verankeren
-
Blz. 90
Beschikbaarheid documentatie
-
Blz. 91
Overzichtstabellen
-
Blz. 92
PA Ruimte voor een vlinder
-
Blz. 93
Toelichting
-
Blz. 94
Strategisch niveau
-
Blz. 95
Doelstellingen
-
Blz. 96
PA1 Dynamische dorpskernen: kwaliteitsvol verdichten
-
Blz. 97
PA2 Leefbare buitengebieden
-
Blz. 98
PB Duurzaam mobiel
-
Blz. 99
Toelichting
-
Blz. 100
Strategisch niveau
-
Blz. 101
Doelstellingen
-
Blz. 102
PB1 Voorrang geven aan de duurzame weggebruiker
-
Blz. 103
PB2 Slim en veilig op weg
-
Blz. 104
PC Een schone gemeente
-
Blz. 105
Toelichting
-
Blz. 106
Strategisch niveau
-
Blz. 107
Doelstellingen
-
Blz. 108
PC1 Nazareth afvalarm: we zetten het milieu niet in de zak
-
Blz. 109
PC2 Nazareth: zuiver water
-
Blz. 110
PC3 Nazareth: CO2 neutraal tegen 2042
-
Blz. 111
PD Prikkelen tot verbinding en ontmoeting
-
Blz. 112
Toelichting
-
Blz. 113
Strategisch niveau
-
Blz. 114
Doelstellingen
-
Blz. 115
PD1 Ruimte voor ontmoeting en verbinding
-
Blz. 116
PD2 Iedereen prikkelen tot beleving
-
Blz. 117
PD3 Iedereen prikkelen voor een warm Nazareth
-
Blz. 118
PD4 Iedereen prikkelen tot groei en ontwikkeling
-
Blz. 119
PE Het lokaal bestuur: inspireren door het goede voorbeeld te geven
-
Blz. 120
Toelichting
-
Blz. 121
Strategisch niveau
-
Blz. 122
Doelstellingen
-
Blz. 123
PE1 Een positieve organisatie
-
Blz. 124
PE2 Zegget ne keer: van participatie tot cocreatie
-
Blz. 125
PE3 De hulp- en dienstverlening: rechtlijnig en betrokken
-
Blz. 126
PE4 Doe de SDG-toets
-
Blz. 127
Niet-prioritair beleid
-
Blz. 128
Toelichting
-
Blz. 129
Niet-prioritair beleid
-
Blz. 130
Gemeente en OCMW
-
Blz. 131
Financiële nota
-
Blz. 132
Wat is de financiële nota?
-
Blz. 133
De doelstellingenrekening (schema J1)
-
Blz. 134
De staat van het financieel evenwicht (schema J2)
-
Blz. 135
Toelichting bij de cijfers
-
Blz. 136
Rekeningtabel
-
Blz. 137
De realisatie van de kredieten (schema J3)
-
Blz. 138
De balans (schema J4)
-
Blz. 139
De staat van opbrengsten en kosten (schema J5)
-
Blz. 140
Toelichting
-
Blz. 141
Overzicht ontvangsten en uitgaven - functioneel (schema T1)
-
Blz. 142
Overzicht ontvangsten en uitgaven - economisch (schema T2)
-
Blz. 143
Detail van de investeringen - gemeente
-
Blz. 144
Overdracht investeringen - gemeente
-
Blz. 145
Detail van de investeringen - OCMW
-
Blz. 146
Overdracht investeringen - OCMW
-
Blz. 147
Investeringsprojecten (schema T3)
-
Blz. 148
Evolutie financiële schulden (schema T4)
-
Blz. 149
Toelichting bij de balans (schema T5)
-
Blz. 150
Waarderingsregels
-
Blz. 151
Niet in de balans opgenomen rechten en verplichtingen
-
Blz. 152
Overzicht deelnemingen
-
Blz. 153
Toegestane leningen
-
Blz. 154
Overzicht van de schulden op lange termijn
-
Blz. 155
Patrimonium
-
Blz. 156
Materiële verschillen tussen budget en rekening (exploitatie)
-
Blz. 157
Materiële verschillen tussen budget en rekening (investering)
-
Blz. 158
Financiële risico's
-
Blz. 159
Toelichting over kosten, opbrengsten, uitgaven en ontvangsten met buitengewone invloed op het resultaat
-
Blz. 160
Diverse toelichtingen
-
Blz. 161
Documentatie
-
Blz. 162
Inleiding
-
Blz. 163
Toegestane werkings- en investeringssubsidies
-
Blz. 164
Samenstelling beleidsdomeinen
-
Blz. 165
Overzicht verbonden entiteiten
-
Blz. 166
Personeelsinzet
-
Blz. 167
Belastingen
-
Blz. 168
Bijlagen
-
Blz. 169
1) ODAA
-
Blz. 170
AG
-
Blz. 171
Financiële nota AG
-
Blz. 172
Wat is de financiële nota
-
Blz. 173
De doelstellingenrekening (schema J1)
-
Blz. 174
De staat van het financieel evenwicht (schema J2)
-
Blz. 175
Toelichting bij de cijfers
-
Blz. 176
Rekeningtabel
-
Blz. 177
De realisatie van de kredieten (schema J3)
-
Blz. 178
De balans (schema J4)
-
Blz. 179
De staat van opbrengsten en kosten (schema J5)
-
Blz. 180
Toelichting AG
-
Blz. 181
Overzicht ontvangsten en uitgaven - functioneel (schema T1)
-
Blz. 182
Overzicht ontvangsten en uitgaven - economisch (schema T2)
-
Blz. 183
Detail van de investeringen - AG
-
Blz. 184
Overdracht investeringen - AG
-
Blz. 185
Investeringsprojecten (schema T3)
-
Blz. 186
Evolutie financiële schulden (schema T4)
-
Blz. 187
Toelichting bij de balans (schema T5)
-
Blz. 188
Waarderingsregels
-
Blz. 189
Niet in de balans opgenomen rechten en verplichtingen
-
Blz. 190
Overzicht deelnemingen
-
Blz. 191
Overzicht van de schulden op lange termijn
-
Blz. 192
Materiële verschillen tussen budget en rekening (exploitatie)
-
Blz. 193
Materiële verschillen tussen budget en rekening (investering)
-
Blz. 194
Toelichting over kosten, opbrengsten, uitgaven en ontvangsten met buitengewone invloed op het resultaat
-
Blz. 195
Financiële risico's
-
Blz. 196
Diverse toelichtingen
-
Blz. 197
Bijlagen
-
Blz. 198
Jaarrekening - model Nationale Bank van België
-
Blz. 199
Documentatie AG
-
Blz. 200
Inleiding
-
Blz. 201
Toegestane werkings- en investeringssubsidies
-
Blz. 202
Samenstelling beleidsdomeinen
-
Blz. 203
Overzicht verbonden entiteiten
-
Blz. 204
Personeelsinzet
-
Blz. 205
Belastingen
-
Blz. 206
Actiestructuur AG
-
Blz. 207
Overige relevante informatie
-
Blz. 208
Bijlagen
-
Blz. 209
1) AG- ODAA
-
Zoeken
-
Publicatie bijlagen
-
Contact
-
PrivacyStatement
-
Sitemap