Meerjarenplan - 2022
|
Blz. 1
|
Beleidsplan 2022
|
Blz. 2
|
Beleidsplan
|
Blz. 3
|
Ruimte voor een vlinder: een goed ontsloten en groene woon-werkgemeente tussen Leie en Schelde
|
Blz. 4
|
Dynamische dorpskernen: kwaliteitsvol verdichten
|
Blz. 5
|
Actieplannen
|
Blz. 6
|
PA1-01 Een gemeente waar het voor iedereen goed is om te wonen
|
Blz. 7
|
PA1-02 De lokale handel stimuleren
|
Blz. 8
|
Leefbare buitengebieden
|
Blz. 9
|
Actieplannen
|
Blz. 10
|
PA2-01 De open ruimte behouden
|
Blz. 11
|
PA2-02 Het creëren van een toegankelijk groenblauw netwerk
|
Blz. 12
|
PA2-03 De land-en tuinbouw leefbaar houden
|
Blz. 13
|
Nazareth-Eke vormt een samenhangend kwalitatief ruimtelijk geheel
|
Blz. 14
|
Actieplannen
|
Blz. 15
|
PA3-01 De barrièrewerking van grote verkeersinfrastructuren verzachten
|
Blz. 16
|
Duurzaam mobiel
|
Blz. 17
|
Voorrang geven aan de duurzame weggebruiker
|
Blz. 18
|
Actieplannen
|
Blz. 19
|
PB1-01 Voorrang geven aan voetgangers en fietsers
|
Blz. 20
|
PB1-02 Voorrang geven aan het openbaar vervoer
|
Blz. 21
|
Slim en veilig op weg
|
Blz. 22
|
Actieplannen
|
Blz. 23
|
PB2-01 Gedeelde mobiliteit faciliteren
|
Blz. 24
|
PB2-02 De weginfrastructuur vernieuwen
|
Blz. 25
|
PB2-03 Focus op een slimme en veilige weginrichting
|
Blz. 26
|
PB2-04 Veiligheid realiseren via gedeelde verantwoordelijkheid en handhaving
|
Blz. 27
|
Een schone gemeente
|
Blz. 28
|
Nazareth afvalarm: we zetten het milieu niet in de zak
|
Blz. 29
|
Actieplannen
|
Blz. 30
|
PC1-01 Afval voorkomen
|
Blz. 31
|
PC1-02 Afval op de juiste plaats
|
Blz. 32
|
PC1-03 Zwerfvuil aanpakken
|
Blz. 33
|
Nazareth: zuiver water
|
Blz. 34
|
Actieplannen
|
Blz. 35
|
PC2-01 De grond ontharden
|
Blz. 36
|
PC2-02 De zuiveringsgraad verhogen
|
Blz. 37
|
Nazareth: CO2 neutraal tegen 2042
|
Blz. 38
|
Actieplannen
|
Blz. 39
|
PC3-01 Het SEAP actieplan evalueren, opvolgen en uitvoeren
|
Blz. 40
|
PC3-02 Bijdragen aan betaalbare en duurzame energie
|
Blz. 41
|
Prikkelen tot verbinding en ontmoeting
|
Blz. 42
|
Ruimte voor ontmoeting en verbinding
|
Blz. 43
|
Actieplannen
|
Blz. 44
|
PD1-01 Zorgen voor functioneel gespecialiseerde, eigentijdse en duurzame infrastructuur
|
Blz. 45
|
PD1-02 Informele en toegankelijke ontmoeting tussen mensen mogelijk maken
|
Blz. 46
|
Iedereen prikkelen tot beleving
|
Blz. 47
|
Actieplannen
|
Blz. 48
|
PD2-01 Bestendigen en structureel verankeren van het lokaal erfgoed
|
Blz. 49
|
PD2-02 Duidelijke, eenvoudige en gelijkvormige reglementen en procedures
|
Blz. 50
|
PD2-03 Het uitbouwen van een complementair en toegankelijk vrijetijdsaanbod
|
Blz. 51
|
PD2-04 Inwoners en organisaties prikkelen voor een gezonde levensstijl
|
Blz. 52
|
Iedereen prikkelen voor een warm Nazareth
|
Blz. 53
|
Actieplannen
|
Blz. 54
|
PD3-01 Eenzaamheid tegengaan
|
Blz. 55
|
PD3-02 Een leeftijdsvriendelijke gemeente worden
|
Blz. 56
|
PD3-03 Wel-zijn in Nazareth
|
Blz. 57
|
PD3-04 Werken aan betrokken, veilige en zorgzame buurten
|
Blz. 58
|
PD3-05 Meer realiseren door samen te werken met partners
|
Blz. 59
|
Iedereen prikkelen tot groei en ontwikkeling
|
Blz. 60
|
Actieplannen
|
Blz. 61
|
PD4-01 Kwaliteitsvolle opvang voor kinderen van alle leeftijden
|
Blz. 62
|
PD4-02 Een toekomst gerichte visie op onderwijs dat kinderen stimuleert, enthousiasmeert en ontwikkelt.
|
Blz. 63
|
Het lokaal bestuur: inspireren door het goede voorbeeld te geven
|
Blz. 64
|
Een positieve organisatie: iedereen is fier en betrokken, iedereen werkt samen, iedereen is nodig
|
Blz. 65
|
Actieplannen
|
Blz. 66
|
PE1-01 Ons HRM-beleid: iedereen is nodig en weet zich gewaardeerd
|
Blz. 67
|
PE1-02 Proactief, positief en toegankelijk communiceren
|
Blz. 68
|
Zegget ne keer: van participatie tot cocreatie
|
Blz. 69
|
Actieplannen
|
Blz. 70
|
PE2-01 De volledige participatieladder voor iedereen: burgers, wijken, adviesraden, raadsleden
|
Blz. 71
|
PE2-02 Een groen, veilig, net en warm Nazareth als een verantwoordelijkheid van iedereen
|
Blz. 72
|
De hulp- en dienstverlening: rechtlijnig en betrokken
|
Blz. 73
|
Actieplannen
|
Blz. 74
|
PE3-01 Ontwikkelen en implementeren van een nieuw dienstverleningsmodel: op maat en voor iedereen
|
Blz. 75
|
PE3-02 Tegen 2025 is Nazareth een papierloze en cashloze organisatie
|
Blz. 76
|
PE3-03 Organisatiebeheersing en - ontwikkeling: integraal en lean
|
Blz. 77
|
Doe de SDG-toets
|
Blz. 78
|
Actieplannen
|
Blz. 79
|
PE4-01 De SDG's bekendmaken
|
Blz. 80
|
PE4-02 Kaders uitwerken om de SDG's te verankeren
|
Blz. 81
|
Overzichtstabellen
|
Blz. 82
|
PA Ruimte voor een vlinder
|
Blz. 83
|
Toelichting
|
Blz. 84
|
Strategisch niveau
|
Blz. 85
|
Doelstellingen
|
Blz. 86
|
PA1 Dynamische dorpskernen: kwaliteitsvol verdichten
|
Blz. 87
|
PA2 Leefbare buitengebieden
|
Blz. 88
|
PB Duurzaam mobiel
|
Blz. 89
|
Toelichting
|
Blz. 90
|
Strategisch niveau
|
Blz. 91
|
Doelstellingen
|
Blz. 92
|
PB1 Voorrang geven aan de duurzame weggebruiker
|
Blz. 93
|
PB2 Slim en veilig op weg
|
Blz. 94
|
PC Een schone gemeente
|
Blz. 95
|
Toelichting
|
Blz. 96
|
Strategisch niveau
|
Blz. 97
|
Doelstellingen
|
Blz. 98
|
PC1 Nazareth afvalarm: we zetten het milieu niet in de zak
|
Blz. 99
|
PC2 Nazareth: zuiver water
|
Blz. 100
|
PC3 Nazareth: CO2 neutraal tegen 2042
|
Blz. 101
|
PD Prikkelen tot verbinding en ontmoeting
|
Blz. 102
|
Toelichting
|
Blz. 103
|
Strategisch niveau
|
Blz. 104
|
Doelstellingen
|
Blz. 105
|
PD1 Ruimte voor ontmoeting en verbinding
|
Blz. 106
|
PD2 Iedereen prikkelen tot beleving
|
Blz. 107
|
PD3 Iedereen prikkelen voor een warm Nazareth
|
Blz. 108
|
PD4 Iedereen prikkelen tot groei en ontwikkeling
|
Blz. 109
|
PE Het lokaal bestuur: inspireren door het goede voorbeeld te geven
|
Blz. 110
|
Toelichting
|
Blz. 111
|
Strategisch niveau
|
Blz. 112
|
Doelstellingen
|
Blz. 113
|
PE1 Een positieve organisatie
|
Blz. 114
|
PE2 Zegget ne keer: van participatie tot cocreatie
|
Blz. 115
|
PE3 De hulp- en dienstverlening: rechtlijnig en betrokken
|
Blz. 116
|
PE4 Doe de SDG-toets
|
Blz. 117
|
Niet-prioritair beleid
|
Blz. 118
|
Toelichting
|
Blz. 119
|
Niet-prioritair beleid
|
Blz. 120
|
Gemeente en OCMW
|
Blz. 121
|
Financiële nota
|
Blz. 122
|
Financieel doelstellingenplan (schema M1)
|
Blz. 123
|
Staat financieel evenwicht (schema M2)
|
Blz. 124
|
Overzicht van de kredieten (schema M3)
|
Blz. 125
|
Toelichting
|
Blz. 126
|
Beschikbaarheid documentatie
|
Blz. 127
|
Overzicht ontvangsten en uitgaven - functioneel (schema T1)
|
Blz. 128
|
Overzicht ontvangsten en uitgaven - economisch (schema T2)
|
Blz. 129
|
Investeringsprojecten (schema T3)
|
Blz. 130
|
Evolutie financiële schulden (schema T4)
|
Blz. 131
|
Financiële risico's
|
Blz. 132
|
Beschrijving grondslagen en assumpties
|
Blz. 133
|
Motivering van de wijzigingen
|
Blz. 134
|
Motivering
|
Blz. 135
|
Documentatie
|
Blz. 136
|
Inleiding
|
Blz. 137
|
Financiële tabel
|
Blz. 138
|
Toegestane werkings- en investeringssubsidies
|
Blz. 139
|
Samenstelling beleidsdomeinen
|
Blz. 140
|
Overzicht verbonden entiteiten
|
Blz. 141
|
Belastingen
|
Blz. 142
|
Personeelsinzet
|
Blz. 143
|
AG
|
Blz. 144
|
Financiële nota AG
|
Blz. 145
|
Financieel doelstellingenplan (schema M1)
|
Blz. 146
|
De staat van het financieel evenwicht (schema M2)
|
Blz. 147
|
Overzicht van de kredieten (schema M3)
|
Blz. 148
|
Toelichting AG
|
Blz. 149
|
Beschikbaarheid documentatie
|
Blz. 150
|
Overzicht ontvangsten en uitgaven - functioneel (schema T1)
|
Blz. 151
|
Overzicht ontvangsten en uitgaven - economisch (schema T2)
|
Blz. 152
|
Investeringsprojecten (schema T3)
|
Blz. 153
|
Evolutie financiële schulden (schema T4)
|
Blz. 154
|
Financiële risico's
|
Blz. 155
|
Beschrijving grondslagen en assumpties
|
Blz. 156
|
Motivering van de wijzigingen AG
|
Blz. 157
|
Motivering
|
Blz. 158
|
Documentatie AG
|
Blz. 159
|
Inleiding
|
Blz. 160
|
Financiële tabel
|
Blz. 161
|
Toegestane werkings- en investeringssubsidies
|
Blz. 162
|
Samenstelling beleidsdomeinen
|
Blz. 163
|
Overzicht verbonden entiteiten
|
Blz. 164
|
Belastingen
|
Blz. 165
|
Personeelsinzet
|
Blz. 166
|
Actiestructuur AG
|
Blz. 167
|
Zoeken
|
|
Bijlagen
|
|
Contact
|
|
PrivacyStatement
|
|
Sitemap
|
|